Desery

Pudding z chia

Patrzę i oczom nie wierzę jak ten czas szybko leci-ostatniego posta skleiłam miesiąc temu-oj chyba moja produktywność spada. Dzisiaj lekko, zdrowo i prosto- pudding z chia. Jak pierwszy raz usłyszałam o tych nasionkach to sobie pomyślałam co z takim ustroństwem można zrobić. Póki co mam fazę na pudding właśnie na bazie chia i go uwielbiam. A jakie są korzyści ze spożywania nasion chia. Tak w skrócie jest to bogate źródło błonnika, kwasów omega-3, przeciwutleniaczy oraz minerałów. Co najważniejsze wcale nie trzeba pochłaniać dużych ilości nasion aby dostarczyć organizmowi przyzwoitych dawek makro- i mikroskładników.

20160916_083049

Składniki:

  • 150 ml mleka krowiego lub roślinnego
  • 2 łyżki nasion chia
  • 1 łyżeczka miodu
  • owoce

Przygotowanie: 

Rozpuszczamy miód w mleku, dodajemy nasiona chia i wstawiamy do lodówki na całą noc. Na drugi dzień dodajemy np. mus owocowy i jemy z smakiem na śniadanie.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s